Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, gjorde panten och tagit ner svarta kärna. Sen åkte jag hem. Jag gjorde headern fix, tog jag en löp-runda i det fina väder ute gick bara bra, duschade och käkade jag. Nu tittar jag på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K
