Hoppa direkt till innehåll
Borta Bra Hemma Bäst

Restaurang besök och 1 år med älsklingen 

I går var det 1 år med älsklingen  Jag älskar dig så sjukt mkt älskling och tack för en mysig och trevlig kväll i går. PössPöss K